Stage in Spanje - Reisverslagen van Shanna Te Vrede - WaarBenJij.nu Stage in Spanje - Reisverslagen van Shanna Te Vrede - WaarBenJij.nu

Stage in Spanje

Deze vijf maanden loop ik stage in Spanje, (Guardamar del Segura).
Ik ga in een verzorg- en verplerghuis lopen met 120 bedden. Samen met mijn vriendinnetje Marcela ga ik dit avontuur aan en in dit dagboek houd ik voor jullie, maar vooral voor mijzelf bij eat ik hier meemaak.

Recente Reisverslagen:

16 Juli 2018

Gezegend in de kerk en onderweg naar Colombia!

07 Juli 2018

Stage geregeld, koning en mijn grote dierenhart!

26 Juni 2018

Terug op Curaçao, elke dag trainen en zonnen

12 Juni 2018

Trainingskamp op Cuba en getroffen door de bliksem

02 Juni 2018

Genieten op Curaçao
Shanna

Hi lieve mensen, Mijn naam is Shanna en ik studeer verpleegkunde op het mbo college Flevoland. Ik zit nu in mijn derde jaar en de laatste twintig weken ga ik stage lopen in Spanje. Ik ga proberen elke week een blog klaar te hebben zodat ik later alles kan terug lezen en zodat jullie kunnen mee genieten van wat ik allemaal meemaak.

Actief sinds 06 Nov. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21245

Voorgaande reizen:

01 Juni 2018 - 05 Augustus 2018

CACgames Barranquilla 2018

29 Januari 2017 - 01 Juli 2017

Stage in Spanje

Landen bezocht: