Familie op bezoek voor mijn 23e verjaardag! - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van Shanna Vrede - WaarBenJij.nu Familie op bezoek voor mijn 23e verjaardag! - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van Shanna Vrede - WaarBenJij.nu

Familie op bezoek voor mijn 23e verjaardag!

Blijf op de hoogte en volg Shanna

04 Mei 2018 | Spanje, Guardamar del Segura

Daar ben ik weer. Duurde even maar ik had na de week dat Katja was geweest niet veel meer te gedaan. Marcela en ik hebben een week lang rustig aan gedaan en genoten van ons rust want op maandag 30 mei zijn mijn broertjes, vader en Manon aangekomen. Ik had deze dag vrij genomen en Marcela heeft lekker 8 dagen vakantie dus wij konden alle dagen lekker genieten met ons laatste visite.
Toen zij alle spullen in het huisje hadden gezet hebben wij ons huis laten zien, Jelsey bleef lekker een week bij ons slapen omdat wij een kamer over hebben. Heel fijn, we hebben elke dag zo hard gelachen.
We hebben gelijk met zijn alle even wat boodschappen gedaan en toen was iedereen toe aan een middagdutje omdat zij vanaf Brussel waren gevlogen moesten ze in de nacht al gaan rijden. In de tijd dat iedereen sliep ben ik gaan sporten en rond een uur of vijf zijn wij de stad ingelopen om alles een beetje te laten zien. Wij hebben die avond heerlijk gegeten en de eerste dag afgesloten met een mooie karaoke avond. Marcela en ik deden het even voor, daarna sloot Jelsey lekker aan met zijn nummertjes. Papa, Mitchell en Manon lieten het bij kijken en zingen vanuit hun stoel.
De volgende dag ben ik weer vroeg uit bed gegaan om ge sporten en iedereen werd rond een uur of 12 wakker gemaakt. Marcela en ik gingen ons stageplaats laten zien, dat vond vooral papa erg interessant om te zien. Daarna hebben wij lekker geluncht bij het lekkerste Italiaanse restaurant. Ook deze avond hebben wij afgesloten in de karaokebar.
Op woensdag 2 mei hadden wij bij Lo Rufete het quad rijden en paardrijden gereseveerd. Wij zijn met de bus naar Torrevieja gegaan en vanaf daar hebben wij een taxi gepakt. Deze hele dag was een duur grapje maar niemand had het willen missen. Wij gingen met 4 quads een uur rijden en daarna 25 minuten paardrijden. Ik ben echt trots dat iedereen, inclusief papa, dit heeft gedaan. Het was echt een mooie pre-bday! Jelsey had een beetje een lastige quad, maar die werd later omgeruild met die van de tourguide. Voor Marcela en mij was het de derde keer en ik reed echt als een ervaren quadrijdster hahaha, we gingen zo hard, ze konden ons niet bijhouden. Op de paarden liep Mitchell achter de begeleidster, hij gaf alleen zijn paard steeds een schopje zodat hij gingen hobbelen. Maar dat was echt vervelend want ons paarden deden dat allemaal na, dus zaten we allemaal in galop. Bloedirritant, want mijn paard wilde niet meer stoppen dus ik had hem ingehaald zodat ik ervan af was en rustig kon lopen. Verder heeft iedereen ook hiervan genoten en was het een mooie ervaring.
Toen wij terug kwamen moest iedereen even slapen want er waren helemaal kapot, Marcela heeft daarna lekker twee schotels met lasagne gemaakt en voor Mitchell heeft papa kipfilet gebakken omdat meneer geen wortel eet...
Wij hebben een hele gezellige avond gehad.
Rond een uur of 23:00 zijn wij naar het strand gelopen omdat ik om 00:00 uur 23 jaar werd. Ik had twee flessen chapagne gekocht omdat ik natuurlijk een perfecte foto wilde hebben (is niet gelukt, wel een filmpje) en wij hadden wat biertjes en wat chips meegenomen. Ik vond het heerlijk dat ik mijn verjaardag zo ben begonnen met deze mensen om mij heen. Om 00:30 uur liepen we lekker naar huis en zijn we vrij snel gaan slapen. De volgende dag hebben we de hele dag lekker bij het zwembad gelegen en in de avond hadden we allemaal hapjes om mijn verjaardag te vieren. Elke dag hebben wij gekaart en ik moet zeggen dat ik wel echt de beste was, in pesten en ezelen.
Jelsey heeft de laatste ochtend lekker pannekoeken voor Marcela en mij gebakken en daarna zijn we naar het andere huisje gegaan. Om 13:00uur hebben we nog heerlijk geluncht omdat zij om 16:00 uur met de taxi richting het vliegveld moesten.
Ik heb zo onwijs genoten van hun aanwezigheid, over 24 dagen zie ik ze alweer. Maar dat betekend ook dat Marcela en ik nog maar 24 dagen kunnen genieten hier.
De zomer komt goed door hier en we hebben nog een aantal dingen op de planning staan dus dat gaat helemaal goed komen.
Papa, Jelsey, Mitchell en Manon zijn nu richting het vliegveld.
Ik ga mij klaar maken om te sporten en daarna gaan Marcela en ik lekker al ons progamma's terugkijken en genieten van ons rust. Morgen heb ik weer stage met mijn vaste begeleidster dus daar heb ik veel zin in. Nog maar 13 stage dagen en dan zit dat er ook alweer op. De tiid vliegt echt als je het naar je zin hebt.
Ik train zo hard en ik kan niet wachten om straks te knallen op Curaçao. Ik zit eraan te denken of ik door ga met bloggen als ik op Curaçao, Cuba en Colombia zit.

Voor nu fijne avond en een fijn weekend!






Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shanna

Hi lieve mensen, Mijn naam is Shanna en ik studeer verpleegkunde op het mbo college Flevoland. Ik zit nu in mijn derde jaar en de laatste twintig weken ga ik stage lopen in Spanje. Ik ga proberen elke week een blog klaar te hebben zodat ik later alles kan terug lezen en zodat jullie kunnen mee genieten van wat ik allemaal meemaak.

Actief sinds 06 Nov. 2017
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 21264

Voorgaande reizen:

01 Juni 2018 - 05 Augustus 2018

CACgames Barranquilla 2018

29 Januari 2017 - 01 Juli 2017

Stage in Spanje

Landen bezocht: