CACgames Barranquilla 2018 - Reisverslagen van Shanna Te Vrede - WaarBenJij.nu CACgames Barranquilla 2018 - Reisverslagen van Shanna Te Vrede - WaarBenJij.nu
CACgames Barranquilla 2018

Tijdens de reis verblijf ik het grootste deel van mijn tijd op het aller mooiste en leukste eiland Curaçao. Ik speel softbal voor de selectie van curaçao en daar ben ik onwijs dankbaar voor.
Wij hebben een trainigskamp op Cuba en het toernooi waar het allemaal omgaat vindt plaats in Colombia.
Genoeg om over te vertellen dus.
Al mijn verhalen, ervaringen en gevoelens daarbij lees je hier.

Veel plezier.

Recente Reisverslagen:

01 November 2018

Never say Never! Made another amazing trip

29 Juli 2018

THE END

22 Juli 2018

Mooiste ervaringen in Colombia en de eerste games!
Shanna

Hi lieve mensen, Mijn naam is Shanna en ik studeer verpleegkunde op het mbo college Flevoland. Ik zit nu in mijn derde jaar en de laatste twintig weken ga ik stage lopen in Spanje. Ik ga proberen elke week een blog klaar te hebben zodat ik later alles kan terug lezen en zodat jullie kunnen mee genieten van wat ik allemaal meemaak.

Actief sinds 06 Nov. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21246

Voorgaande reizen:

01 Juni 2018 - 05 Augustus 2018

CACgames Barranquilla 2018

29 Januari 2017 - 01 Juli 2017

Stage in Spanje

Landen bezocht: