Imarketslive en weer softballen op Curaçao? - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van Shanna Vrede - WaarBenJij.nu Imarketslive en weer softballen op Curaçao? - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van Shanna Vrede - WaarBenJij.nu

Imarketslive en weer softballen op Curaçao?

Blijf op de hoogte en volg Shanna

17 Maart 2018 | Spanje, Guardamar del Segura

Sindskort ben ik begonnen met Imarketslive, Kalian Sams benaderde mij hiervoor met de vraag of ik behoefte heb om wat extra geld te verdienen. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die nee zeggen tegen extra geld, maar tuurlijk moet je daar ook iets voor doen, zo werkt namelijk alles in de wereld guys. Ik ga niet teveel in op Imarketslive, iedereen heeft er zijn mening over en dat is prima.
Mensen die mij kennen weten dat ik impulsief ben en risico's neem in het leven, maar je leeft maar 1x dus waarom niet.
De grootste vraag die iedereen stelt als ik het over IML heb is, maar als het zo makkelijk geld verdienen is, waarom doet niet iedereen het dan? Die vraag en de ontwetenheid is daar het antwoord op. Ik zal nooit iemand iets voorleggen wat fake is, maar je moet ook onthouden dat je nooit gratis bergen met geld aangeboden krijgt in het leven. Imarketslive geeft mij veel meer ruimte om nog meer te genieten van het leven en het is in de afgelopen tijd de beste stap geweest voor mij. Ik kan elke dag wat extra geld verdienen door IML en als je van je duo leeft in het buitenland is dat de beste uitkomst.
Mocht iemand hier meer info over willen hebben, let me know.

Voor degene die mij goed kennen weten dat ik tijdens mijn vorige stage op Curaçao daar ben gaan softballen voor de selectie van Curaçao, ik ben toen een maand langer op het eiland gebleven om te trainen om uiteindelijk een toernooi te spelen op de Dominicaanse republiek. Dit was voor mij onverwachts en daarom een nog mooiere ervaring. 
Tijdens dit toernooi hebben wij ons gekwalificeerd voor de Central American and Caribbean games 2018 in Colombia.
Omdat ik nu stage loop in Spanje, zou ik begin juli naar Curaçao gaan om een maand te trainen om vervolgens in augustus een groot en belangrijk toernooi te spelen in Colombia. Nu heb ik maandag 12 maart een bericht gekregen van de manager van de selectie, met de vraag of ik een maand eerder kan komen, dus begin juni. Zij zijn bezig om een trainingskamp te organiseren van 5 tot 14 juni op Cuba.
Veel mensen weten dat ik sowieso wil stoppen met softbal, maar om mijn softbalcarierre (voorwat je het een carierre mag noemen) op deze manier af te sluiten is een kans die ik niet zomaar kan laten lopen. Ik had die week toevallig een skype afspraak met school en de dag erna een afspraak met ons stagebegeleider hier, dus ik heb dat uitgelegd en gevraagd of dat mogelijk is qua alle regeltjes en contracten. Beide partijen zeiden dat dit heel goed haalbaar was voor mij en dat ze contact opnemen met elkaar om alles even goed na te kijken.
Dus heel waarschijnlijk kom ik 31 mei of 1 juni naar Nederland, om mijn familie en vrienden heel veel knuffels en kusjes te geven, mijn spullen te pakken en 3 juni zal ik dan richting Curaçao vliegen. Daar zal ik weer 2 geweldige maanden meemaken, heel veel sporten en weer goed bruin worden. 2018 is echt weer een heel mooi en vooral zonnig jaar voor mij.

Deze blog is een tussendoortje en dat laat ook echt zien hoe impulsief ik soms kan zijn. Ik heb nog geen zekerheid van Curaçao maar toch wil ik dit graag met jullie delen, omdat ik erin geloof. En hetzelfde geldt voor IML, je hoeft er niet in te geloven voor mij of research te doen voor mij. Been there, done that. Zolang ik ervaar en zie dat dit voor mij de juiste stap is geweest, blijf ik keihard genieten van al het extra's wat ik nu kan doen.
 
Ik hoop dat iedereen dit filmpje kan zien.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=532605107076962&id=489462998057840

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Shanna

Hi lieve mensen, Mijn naam is Shanna en ik studeer verpleegkunde op het mbo college Flevoland. Ik zit nu in mijn derde jaar en de laatste twintig weken ga ik stage lopen in Spanje. Ik ga proberen elke week een blog klaar te hebben zodat ik later alles kan terug lezen en zodat jullie kunnen mee genieten van wat ik allemaal meemaak.

Actief sinds 06 Nov. 2017
Verslag gelezen: 1092
Totaal aantal bezoekers 21230

Voorgaande reizen:

01 Juni 2018 - 05 Augustus 2018

CACgames Barranquilla 2018

29 Januari 2017 - 01 Juli 2017

Stage in Spanje

Landen bezocht: